2018. 07. 18.

Minden cicoma nélkül

(Írtam én és Zoli segített)


Sáros cipővel állsz lelkem közepén
azt csinálsz itt, amit akarsz

poharak fenekén tealevelek 
beengedtelek


háborúba hívsz
önmagam ellen
csendesen nézed
hogy folyik a vérem

vájtrassönt, borsot
zöld teát hoztál
maró kérdéseket
tiszta tükör tálcán

értelek
mintha mindig hallgattalak volna
neked most is jobban igazad van
elveszítem a szavakat ha rám nézel
kezedbe adom
magam...

Én rést ütök neked
saját hallgatásomon
ösvényt tiprok 
félelmeim csalánosába
megszülöm magamat 
és felnevelem
hogy árnyékom helyett
engem ölelj
még ne menj el!

megtalálom a kulcsot 
az elefántcsonttoronyhoz,
melybe magam zártam 
magam...

...bizisten...

Ha elmész is, 
lassan kinyílik szemem
lepke, jégmadár, főnix leszek

poharak fenekén tealevelek 
újra és újra beengednélek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése