2018. 11. 19.

Meztelen

az én szerelmem kegyetlen
vagy csak szeszélyes 
mint az élet

követeli, szakadj el értem 
tépj szét mindent egészen 

a húsig tépd le álarcaidat 
ne szerepelj, legyél 
minden pillanatban 

ne színlelj férfit előttem 
de nőt se 
semmit, ami nem te vagy 

légy alaktalan
légy szabad
légy te magad!


perzselj meg vad élő belsőddel 
- akár 
de törd szét a zománcodat 
hogy igazán érinthesselek 
add, te csak add önmagad 

játékosan és akkor is 
ha nem lehet 
hogy én is
én is végre önmagam legyek 
szerepek, tükörkép nélkül 
életet játszva
csak veled

és elúszunk csendben 
valami ködfelhőben 
vagy széttépnek a farkasok 
- legyen! 
a játékban minden benne van 

véresen komolyan 
halálosan csak a játék van 

szeress úgy, hogy minden mindegy 
és gyökeret eresztünk
mint a füvek a réten 
és nem hajlunk el 
a kasza elől sem 
és elvérzünk
mert persze nem véd semmi meg 
de szeretünk...

az én szerelmem kegyetlen 
vagy csak szeszélyes 
és meztelen


2013

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése